miercuri, 1 august 2007

europa 2007

NEWS:
am facut o harta a traseului pe google maps:
aici o puteti vedea
aici puteti downloada pentru vizualizare in google-earth

"concediul" de anul asta l-am petrecut "in sa".
Am umblat haihui prin europa.
Programul dupa cum urmeaza:
Bucuresti Arad
Un drum dragut, fara prea multe gropi, dar cam aglomerat (mai ales pe ultima parte). cam 550km o zi intreaga.
Arad - ungaria- Pressbaum (austria)
Am traversat ungaria, un chin, o imensa campie fara nimic interesant, o autostrada fierbinte.
Pressbaum - Radstadt (austria)
Peisajul a inceput sa fie interesant, mancarea deosbita. Soseaua a devenit ceva deosebit.
Radstadt - Arabba (italia)
Outstanding
Arabba - Nomaglio (italia)
Nomaglio este un sat in alpii dintre italia-franta si elvetia. Ceva foarte dragut.
Nomaglio - undeva franta
Nici nu mai stiu. Drumurile prin franta au fost deosebit de misto, nu chiar de calitatea celor din austria, dar peisaje misto.
undeva franta - marsilia
In marsilia am facut o baie si asta era cat pe ce sa ne coste, ca era sa pierdem feribotul.
bastia-cortez-bonifacio-olbia (corsica & sardinia)
Corsica e spectacol, pacat ca nu am avut vreo luna sa o exploram.
civittavechia - roma
o dimineata linistita in Roma, insa ca si in cazul Parisului, ne asteptam la mai mult.
roma - roma
Muzeul vatican, san piedro, papi in cutii de sticla, sfinti, treburi serioase.
roma - bari
Cea mai incinsa atmosfera. iadul pe pamant, cred ca era ca-n sahara. Am trecut si printr-un incendiu. Seara pe feribotul ventouris ferries, o gluma in comparatie cu cele pe care le-am folosit pana acum. Mic dar si-a facut treaba.
igoumenitsa -serres
Dupa sfaturile unui grec-motociclist (Honda dominator) am apucat-o pe un drum prin munti. Omul nu intelesese ca eu vroiam sa ajung in aceesi zi in Salonic, motiv pentru care am mers vreo 200 km in plus. Drumul foarte frumos dar am ajuns rupti in Serres seara.
serres -kavala -serres
Prima zi in grecia fara km de parcurs, am bagat baie si relaxare.
serres

serres-bucuresti

Niciun comentariu: