luni, 2 iulie 2007

Doi ochi mari si negri, poti sa-i mananci ?

Am "sarbatorit" miezu' verii printr-o plimbarica. S-a vrut ea sa fie mai matinala, dar nu s-a putut. De data asta insa n-am mai asteptat pe vesnicul intarziat chisbak ci am trecut direct la actiune. Dupa ce-am bagat o cafea la OMV Baneasa.
9:40
Plecarea OMV Baneasa
DN1, n-are rost sa va povestesc, oricum mai aerisit dimineata.
10:53 km 65
Prima pauza la Rompetrol, intersectia centurii Ploiesti cu drumul catre Cheia-Brasov DN1A. Superba vremea, cu putina amenintare de ploaie de la Cheia spre Brasov, si soare de la Babarunca.
12:58 km 171
Pauza la un lukoil in Brasov la intrare.
14:23 km 193
Am fost la Rasnov la "Festival Ecvestru". Cai de tractiune.
Saracele animale (care nu pareau deloc sarace) trageau niste busteni suiti in niste sanii. Direct pe un teren de fotbal cu iarba. Niste exemplare (cai) foarte misto. Cei care au venit la acest festival in aer liber erau majoritatea localnici. Aici ne-a ajuns din urma si chisbak. Am mancat repede un mic si am taiat-o pe spre Bran-Rucar pe DN73.


15:24 Pensiune la vreo 7-9km de Rucar pe stanga. 230km so far.
Tragem pe stanga sa mancam. Viteza medie, (inclusiv statul la festivalul ecvestru) 43kmh. In spatele casei (874m altitudine) au o gramada de animale (caprioare inclusiv) pe care le si poti manca. Daca te lasa inima. Pe crudul chisbak l-a lasat, imbecilul a mancat direct pastrama de caprioara. Io baiat mai de viata, o ciorba si o friptura. Bai nu puteai sa mananci caprioara cand vedeai caprioarele alea cu ochii mari si negri cum se uita la tine. Oricum mancarea foarte buna. Si ieftin. Vreo 80 lei toti 3. Ciorbe, fripturi, sucuri, cafele. CIca la cazare e ieftineala iar, vreo 70 lei CAMERA de 2 paturi. "da ne intelegem noi". Dragut. De retinut, pentru un weekend e perfect.

La plecare (16:40), se constata pana la vehiculul chisbakian, sub forma de cui-in-roata. Norocul nostru, 7-8 km mai incolo era o vulcanizare. Oamenii super-serviabili, repara pana fara sa dea jos roata. 3 minute si 5 lei. chisbak se grabea la concert, zice ca o ia inainte. Eu cu fata pe lejer, dam bataie in continuare. Dupa cativa km de la Rucar, dupa Dumbraveni parca, si pana la monumentul cu eroii dinainte de Campulung, drumul este superb, o coasta-in-urcare asfalt superb, numai bun de alergat putin. Drept urmare m-am intors pana in Dumbraveni (parca) si m-am mai dat odata. De la Campulung pana la Targoviste drum superb ca priveliste, dar rupt DJ 72A. Nu asa rau ca pe transfagarasan, dar destul de rupt. Gropi si balegi in mare parte, doar putin nisip.
In Targoviste, am luat-o intai pe centura. Am luat cea mai mare groapa, ma mir ca nu s-a strambat vreo janta. Ne-am intors iar din drum si-am bagat prin centrul Targoviste. Nimic interesant.

Pana acasa, drumul a fost destul de liber DN71 si dupa aia DN7b, se pare ca intrarea in Bucuresti dinspre Tartasesti va fi una misto, cu tot felul de sensuri giratorii ne-presemnalizate. Or fi ele pentru "reglarea traficului" si isi fac bine treaba, doar ca daca vii cu viteza...
Podul constanta, in continuare ca intr-o tara in curs de dezvoltare. masini parcate aiurea, sine de tramvai pe mijlocul strazii, mizerie, caldura.
La 8:02 seara, dupa 413km am ajuns acasica.



Acum, dupa ce ma uit mai bine, si eu aveam ochii mari cand am ajuns acasa, intocmai precum caprioarele din tarcul de la Bran.

Niciun comentariu: