Alalta-ieri seara am intins lantul. Mai erau 3 liniute. A ramas doar una.
Daca tot eram pe acolo, am verificat si uleiul. Nu mai completasem de la revizia de 30000km facuta pe la vreo 33000km. Era domnul ulei SUB linia de minim. Sunasi, si intrebasi. La revizie n-au mai bagat Shell (care, apropo nici nu se prea mai gaseste pe la noi, ca nu prea mai exista shell). Aveam Shell Advance Ultra 4. Acum am Motul 7100. 10w40, 100% sitetic. E rosiatic.
Ce ma ingrijoreaza e ca de la vreo 33000 la 34588 cat avea aseara, adica 1588km a mancat cam 390ml ulei. E drept ca am pus pana peste semnul de maxim, asa, ca sa fie. Inseamna ca pana la revizia de 40000km o sa mai haleasca inca doi litri si jumate, ar trebui sa-mi fac provizii, nu ?
Tot alaltaieri am sunat la noul importator, dupa lant. O sa trebuiasca schimbat cat de curand. Au niste piese dar nu stiu exact daca sunt la SIBIU sau in Ungaria. Ieri m-au sunat dar nu puteam raspunde ca eram pe moto. Oricum nu au sunat intr-o ora cum au spus. Iar mi-am adus aminte ce neparolisti sunt. Azi am sunat eu, si am aflat ca o sa vina cu piesele din Italia. Adica, cum s-ar spune, kit de lant. Pinion coroana si lant. Cat efort! Intre timp am comandat un litru de ulei si un pinion care era pe stoc la fostul importator. Cica-l primesc maine. Nici azi n-am primit sms cu preturile cum s-au laudat.
miercuri, 27 iunie 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu