L-am cumparat acum 3 ani.
De ce?
Pentru ca spre deosebire de alte magazine, la Ducati am gasit niste oameni interesati sa vanda. Aveau "marfa pe stoc". Aveau unde sa mestereasca la ea cand se va strica. Era pe stoc motoreta.
Dupa niste firme de leasing care au strambat din nas (dom'le avem 3 motoare pe leasing si oamenii au murit deja), si dupa niste nesimtiti de la TBI Leasing pe care in cele din urma i-am flituit, (scarbele m-au tinut 3 luni cu promisiuni si prostii, ca se intruneste maine consiliul, ca nu s-a intrunit dar poimaine se intruneste, etc) am ajuns la DRT leasing, unde intr-o ziulica s-a si rezolvat problema.
Am plecat fericit cu motoreta din showroom pe 2 august 2004. Motocicleta fabricata in 2003.
Ce am patit cu Ducati pana la urma, e o intreaga poveste.
Primo, am luat motoreta noua, pentru ca - ma gandeam eu - ca e mult mai posibil sa se strice pe drum una second hand. Si ce fac daca se strica? O imping pana la Bucuresti ? Nu se face. Asa ca luam una noua, cu 2 ani garantie. Si casco.
Prima stricaciune, la nici cateva zile, ramane blocat releul de la electromotor. Motocicleta incerca in continuu sa porneasca. S-a rezolvat ca am scos bornele de la baterie noaptea pe la 12. De apreciat ca mi-a raspuns tipul de la Ducati la telefon, si mi-a spus ce sa fac. A doua zi, la service cu ea, nu mai facea evident. Glumim, "singura piesa japoneza de pe motor dom'le sa vezi".
Urmatoarea fericire a venit la scurt timp, amortizorul de pe spate a inceput sa curga. Il trimitem la ducati dom'le sa dea unul nou. Norocul meu ca nu a trebuit sa stau cu motorul pe bara.
Incet incet, prietenii motociclisti, care o tineau intr-o gluma continua ma tot avertizau ca mi-am cumparat o galeata cu suruburi. Nici eu nu stiam ce galeata am cumparat pana nu a inceput sa se strice. Nici nu-mi dadeam seama care e gluma si care nu e gluma.
Ce am inteles eu de la vanzator cand am cumparat motoreta, e ca e bine sa se mai uite la ea din cand in cand. Asa ca am mai trecut pe la magazin din cand in cand, sa imi mai intinda lantul, sa se mai uite la ea.
Primul accident a sosist pe sfarsitul primului sezon. Urmarea: tobe zgariate, ghidon stramb, bloc comenzi spart, oglinda sparta, etc. Iarna am reparat motoreta, cred ca vreo 1200 euro a costat reparatia. Platita de asiguratorul taximetristului.
Pe sfarsitul sezonului ma inscriu la scoala de la amkart de "pilotaj". Foarte folositoare, iti da un boost de experienta, in conditii de risc minim. Pacat ca din cauza accidentului n-am reusit sa termin prima grupa de cursuri.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu