luni, 25 iunie 2007

Popourile au durut.

Bucuresti 23 Iunie 2007

La 10:21 evident, bagam benzina la ultimul petrom din drum, inainte de autostrada Bucuresti-Pitesti. Soare, cald fain, trebuia sa fim acolo pe la 8, da asa sunt unii mai intarzie ca nu se pot trezi frate de dimineata. Sau asa le place sa "nu se grabeasca". Numesc aici pe participantii la acesta aventura: Chijbac (lenesul trupei, cel-care-nu-se-trezeste-la-timp-niciodata-pentru-ca-nu-e-capabil-sa-si-impuna-ceva, pritena lui: Milana (fata-care-vorbeste-putin) si Igu (za-new-boi-in-taun). Care pare ca se poate trezi dimineata. De pe blogul lui igu am luat si orele punctelor de oprire, omul fiind pare-se destul de organizat. Adica face poze si dupa aia stii la ce ora ai fost unde. Marfa.

Pitesti 11:15

Alta alimentare la un Agip. Chisbac a descoperit ceaiu verde de la pfanner. Acu urmeaza sa aiba o noua obsesie (se pare ca aia cu Rossi 46 se cam duce naibii).
Ramnicu Valcea ,Calimanesti: n-am oprit deloc, doar la iesirea din Calimanesti spre Sibiu este o benzinarie cu vedere faina. Unde am oprit pentru o cafea (iar) si pentru o prajitura (calorii) si pentru un suc, evident pipi si curatat viziere pline de (evident muste).








14:30 Dupa iesirea din defileu se face dreapta catre Brasov pe dn1. Drumul pana la intrarea pe transfagarasan este in lucru. Ce inseamna la cei de la drumuri drum in lucru? 1km se asfalteaza, dupa care vine 1 km in care e lasat asfaltul vechi. Iar un km cu asfalt si iar, ati ghicit, asfalt vechi. La fiecare trecere, 2 trepte de urcat (vechi-nou) sau de coborat (nou-vechi). Practic 2 denivelari. Unele mai mari, unele mai mici. Atentie ca eu am dat cu tobele pe jos. (oricum nu creca ca o mai vand).




La intrarea pe transfagarasan constatam ca nu merge benzinaria. Este in renovare. Aia doi trec pe langa benzinarie si se tot duc. Ma intorc dupa ei. Ei ma vad si pleaca. I-ajung cu 300 de claxoane. "ba nu e benzina". Tzusti oprim unu cu enduroturing "ziceti va rog, e deschis, se poate trece?" da-da merge. intoarcem 15 km spre brasov, benzinim, iar inapoi. orele 15:35 in sfasit intram pe bune pe trasfagarasan.





Balea Lac,16:10: Marfa privelistea. Pastravul la gratar are 150gr nu 300. ciorba e 9,5 lei, redbull 17.5 lei. Friptura 28 lei. extremeri cu snobordu din categoria "am fost si ne-am dat".. "cum nu stiti ca la balea e zapada" ha-ha. Sa le intre betele de snobord in popou. Cum n-are bete? pai le-a intrat dom'le. Chelnerii de la Balea sunt metaforici. Unu ne ghicea ce ascultam. N-am vrut sa-i stric veselia si sa-i arat un tzantar din ciorba mea. Era buna si ce naiba, peste 2000m altitudine orice e permis. Merita sa le trimiti odata pompierii, opc, si tot tacamul. La 18:00 am plecat




Vidraru 20:25: Dupa ce-ti frig portofelul cei de la Balea Lac, te arde Administratia Nationala a Drumurilor. Te arde atat de tare incat te ustura popoul. Unul din cele mai misto drumuri din Romania, rupt, plin de nisip in curbe, un calvar moto pentru vreo 30-40 km de la Capra pana la Vidraru. Ala cu motor sport, ala cu motor mare, nu mai conteaza nimic. Drum rupt-rupt. E drept, unele gropi erau peticite. E drept ca nu au reusit sa niveleze. Popourile au durut, asta e clar. Asta e bun de titlu.





Curtea de Arges 21:15, Pitesti 22:15, drum judetean-comunist, fara gropi nemaipomenite, cu balegi, nimic fabulos. Ma tot gandeam cum mi se arata oamenii aia de pe marginea drumului. Sa fii toata viata un simplu cetatean pe marginea unui drum.



Pitesti - Bucuresti (23:20): nimic de comentat. Autostrada libera, ne-a ocolit ploaia.



In Bucuresti eu ma simteam ca dupa o bataie la fund cu caietul (umed). Ne-a cracanat drumul dar a meritat, marfa.









Niciun comentariu: