Acum incepui sezonul linistit. Ducati Italia, mama ducatiurilor a decis ca nu mai lucreaza cu importatorul IMSATMARITIME. Nici cu dealerul Daytona Twins. Au ales o firma din Ungaria, cu sediul pe circuitul Panoniaring.
Intru in legatura cu o tanara, care se ocupa PR probabil. Imi spune ca o sa se deschida la SIBIU reprezentanta. Ma bucur initial. Intre timp, apar intarzieri. revizia nu se poate face in martie. Eu ma apropii de 30000km. Nici de 1 Aprilie nu prea se poate. la 1 mai aveau showroom dar se imbolnaveste mecanicul.
Intre timp o noua boala (oare a cata) imi loveste motoreta. Nu mai putea depasi 5000rpm. In nici o treapta. Ma duc la ducati-bucuresti. Imi curata eronat mufa de la senzorul de cric si imi comunica "este senzorul de turatie, nu avem asa ceva pe stoc". Stupefiat de contradictie, dar vesel ca pot face si eu ceva... plec. Renunt la iesirea de 1 Mai la bulgari.
In weekend, caut pe ebay, pe net, pe la constanta, fac rost, miercuri il montez pe cel nou (a costat 300 lei). Soc: nu senzorul era. Si cu asta nou facea la fel motoreta. Sun la ducati si mi se spune sa sun saptamana viitoare, ca sa fac o programare. Umplut de scarba apelez la cei din Constanta sa diagnosticheze jucaria. O trimit pe remorca si in doua zile si inca 300 lei imi rezolva problema. Era un contact prost. Le mai platesc 250 lei si imi fac si revizia de 30000km.
Oricum, dupa ce am mai cautat putin pe net, mi-am dat seama ca de fapt motoretele astea ducati, au nevoie de-un regim special de intretinere. Probabil pentru ca nu sunt fiabile, si tre spalate pe dinti des.
Revelatia a constat in faptul ca mi-am dat seama ca:
Ducati service bucuresti este o firma, interesata doar de castigat niste banuti, este in imposibilitatea de-a evolua impreuna cu piata.
IMSAT Maritime nu mai e interesat de service-ul Ducati, neavand suport de la compania-mama.
Cei noi, care importa, nu se obosesc cu Bucurestiul pentru ca oricum sunt neseriosi. cel putin pana acum nu am o certitudine asupra momentului in care ei vor putea face o revizie completa.
Concluzia este ca trebuie sa-ti faci singur intretinerea. reviziile si toate cele.
Cu putin cautat pe internet, gasesti si manuale, si scule, si toate piesele de schimb necesare.
Am citit alte bloguri ale posesorilor de ducati, si peste tot aceeasi problema. Mecanici tampiti, lenesi care nu muncesc din pasiune. Suruburi lipite in filete stricate de prostia mecanicilor.
Boala romaneasca, prinderile cu sarma, inovatii de moment, suruburi facute la strung, lipsa manualelor, secretizarea operatiunilor, deranjul pe care-l genereaza o simpla cerere de factura, nu mai zic plati cu card sau internet banking. Cheia dinamometrica e in continuare un lux. Chei electrice sau pneumatice sunt povesti frumoase. Spaga visata este telul, nu clientul multumit si plimbatul lui in siguranta. Nepotisme, carnatzarii si rezolvatul la mica intelegere specificul terminatilor care s-au trezit brusc acu 16 ani ca s-a schimbat regimul si ei raman pe dinafara. Niste mineri fara mine, niste tarani fara tractoare.
Mai bine, ma ocup singur.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu